21 Şubat 2012 Salı

Compas Yemek Hizmetleri 'nin İnanılmaz Yükselişi - ADANA

İnternet 'te son günlerde popüler olan Adana 'daki yemek firması Compas Yemek Hizmetleri LTD. ŞTİ. haber konumuz oldu.

Kullanıcılarından internet sitesi olanlar web sitelerinde memnuniyetini dile getirince Compas Yemek Hizmetleri LTD. ŞTİ. 'ni bizde araştırmak istedik.

Muhabirimiz Compas 'ı yerinde ziyaret etmek istedi ve bu durum hoş karşılandı.

Muhabirimiz, Sadık Mehmet TOYGUN 'dan ;

Compas Yemek Hizmetleri LTD. ŞTİ. 'ne internet sitelerinde övgü yağması sonucu birzat ziyarette bulundum.
Sağolsun Şükrü Bey bizi güzel bir şekilde karşıladı ve bizimle ilgilendi. Firmanın tamamını bize gezdirdiler.

Firma o kadar temiz ve titizlikle çalışıyordu ki, bizde firmanın özel iş kıyafetlerini giymek zorunda kaldık.
Günde yakşaık 3.000 kişilik yemek yapıp Adana 'daki büyük firmalara dağıtan Compas 'ın ayrıca özel günlerdede hizmet verdiğini öğrendik.

İnternet 'teki övgüleri yazanlarıda teyit etmeyi unutmadık. Koneks Boya 'da çalışan Yusuf KISA Şöyle Demişti ;

Merhaba arkadaşlar, bir tüketici olarak bir firmadan duyduğum memnuniyeti sizlere anlatacağım.
Geçengün Mevlüt vermemiz gerekti ve Mevlüt’lerde yemek dağıtılması gerekmektedir.
Ne yapacaz nasıl edecez diye düşünürken aklıma çalışığım firmaya yemek dağıtan firma geldi.
Compas Yemek Hizmetleri LTD. ŞTİ. Yaklaşık 2 yıldır çalıştığım firmaya ve Adana’daki birçok firmaya yemek dağıtmaktaydı.
Şöyle bir düşündüm, yemekleri güzeldi, ayrıca yemeğin yanında yaptıkları dağıtımdada hiçbir probleme rastlamamıştım.
Hemen bir faturalarını buldum ve iletişime geçtim.
Sağolsunlar Mevlüt’e istediğim yemeği getirdiler, yanında peçete, çatal, tabak, kaşık, bardak vs… tam takım getirdiler.
Ayrıca uzman aşçıları yemekleri dağıttı. Çok memnun kaldım ve sitemde bu konuya yer vermek istedim.
Şunu anladım ki Adana ‘da Yemek Hizmetleri konusunda lider Compas Yemek Hizmetleri LTD. ŞTİ. ‘dir.
Bu arada firma hakkında araştırmalarda yaptım. Firma Et, Balık vb. gıdaları Et ve Balık Kurumundan almakta, üretim tesislerini gezdim tertemiz.
Eminim birçok evdeki mutfaktan daha fazla temizdir.
Sizlere Compas Yemek Hizmetleri LTD. ŞTİ. ‘ni öneriyorum.
Yusuf KISA 'nın kendi web sitesinde yaptığı bu yorum gerçektende doğruydu.
Denildiği gibi hizmet yapılmıştı. Eğer sizinde bir firmanız veya işletmeniz var ise, Mevlüt, düğün ve diğer özel günleriniz var ise Compas Yemek Hizmetleri LTD. ŞTİ. 'yi sizlere öneriyoruz.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder